14 Ocak 2016 Perşembe

Kızlık zarı yırtılması nasıl anlaşılır ?

Bu yazımızda kızlık zarı yırtılması nasıl anlaşılır sorusuna cevap vermek dışında, kızlık zarı yırtılması nasıl olur video,  kızlık zarı zedelenmesi hakkında bilgi, kızlık zarı şekilleri nelerdir, kızlık zarı zedelenmesi ile yırtılması arasında fark nedir, kızlık zarı yırtılmadan hamile kalmak mümkün olur mu, kızlık zarı yırtılması kanaması nasıl olur, İstanbul Bakırköy'de kızlık zarı dikimi, bayanlarda kızlık zarı diktirme ile ilgili hassas bilgiler, 2016 senesi için kızlık zarı dikimi fiyatlarının ne kadar olduğu, himenoplasti yani kızlık zarı dikimi ameliyat çeşitleri hakkındada bilgiler veriyoruz.

Kızlık zarı yırtılmasının nasıl anlaşılacağına gelirsek, tahminleriniz ve düz mantık bekaret konusunda doğru çıkmayabilir, dolayısı ile kızlık zarı bozulmasında acı veya ağrı hissetmeyebilirsiniz, hatta cinsel ilişkiye tam olarak girmiş olmanıza rağmen kızlık zarı kanaması gelmeyebilir, bu durumda bekaretinizin hala bozulmadığını düşünebilirsiniz, ama penisin vajinaya bir kez bile girmiş olması bekareti bozar, bu tablolarda %5 ihtimalle kızlık kanı ortaya çıkmaz. Kızlık zarı bozulurken bazı bayanlar acı hisseder, bazıları ise hiç birşey hissetmez, bunlar farklı kızlık zarı çeşidine sahip olmaktan kaynaklanır. Ayrıca bazı hanımlardada kasık ağrısı ve rahim ağrısı olabilir, ama şart değildir. Tam birleşme olmaksızın sürtünme şeklinde cinsel yakınlaşmalarda azda olsa kızlık zarı kanı ortaya çıkarsa kızlık zarının yırtılmış olma ihtimali oldukça yükselir. Diğer taraftan mastürbasyon veya sürtünme ile kızlık zarında şişme, yanma ve kaşınma gibi tahriş bulguları varsa bu seferde kızlık zarı zadelenmesi lehinedir.

Kızlık zarı dikimi İstanbul Bakırköy

Himenoplasti ameliyatları yani kızlık zarı dikimi İstanbul Bakırköy'deki muayenehanemizde en sık yapılan operasyonlardandır. Kızlık zarı yırtılarak bekaret bozulduğunda bu durum zamanla iyileşmez, yani kendiliğinden bakireliğe geri dönüş beklenmemelidir. Ama günümüzde flep yöntemi kalıcı kızlık zarı dikimi metodu ile sonsuz süreli olarak bekareti geri kazanmak ve gerdek gecesinde kızlık zarı kanamasını güvenceye almak mümkün oluyor. Kalıcı ve geçici kızlık zarı dikimleri hakkında aşağıda bilgi veriyorum.

Kızlık zarı diktirme

Bekaretinizin bozulma sebebi ne olursa olsun, aradan uzun yıllarda geçmiş olsa kızlık zarı diktirme kararı aldıysanız bakirelik günlerinize yeniden merhaba diyebilirsiniz. Zarınızı diktirmek için önünüze iki seçenek çıkacak, eğer acilen yani birkaç gün içinde cinsel ilişkiye girmeniz gerekiyorsa geçici kızlık zarı dikimi size uygun olacaktır, ama henüz evlilik planı yapmadıysanız, yada en azından 1 ay kadar zaman varsa en güzeli flep yöntemi kalıcı kızlık zarı dikimini uygulatabilirsiniz, çünkü sonsuz zamanlı bekaret sağlar, yıllar sonrada ilişkiye girseniz mutlaka kızlık zarı kanaması olur.

Kızlık zarı dikimi fiyatı

Himenoplasti için karar verdiğinizde İstanbul'da kızlık zarı diken en iyi doktoruda bulduğunuzda ikinci adımda 2016 senesi için kızlık zarı dikimi fiyatı gündeme gelecektir. Bekaret diktirmenin ne kadar olduğunu direkt olarak buraya yazamıyorum ama Bakırköy'deki muayenehanemizi telefonla arayarak veya WhatsApp'tan bize ulaşarak fiyat listemizi isteyebilirsiniz. En ucuz fiyatlı bekaret ameliyatı geçici kızlık zarı dikimidir, en çok tercih edilen ve en iyi sonucu veren flep yöntemi kalıcı kızlık zarı dikimi ise az daha yüksek ücretle yapılır, vajina daraltma ameliyatı yada labioplastiyide aynı seansa eklemek isterseniz hymenoplasty maliyetiniz yükselir.

Kızlık zarı dikimi

Bu bölümde kızlık zarı dikimi teknikleri hakkında bilgi veriyorum, lokal anestezi ile yaklaşık yarım saat süren müdahalelerden geçici kızlık zarı dikiminde eski zar parçaları birbirine dikilir ve yapılan işlem en fazla 10 gün dayanır, aynı gün dahi ilişkiye girilebilir. Flep yöntemi kalıcı kızlık zarı dikiminde ise ameliyat çok daha ayrıntılı ve ekstra ustalık gerektirir, yırtılmış kızlık zarının bitişiğindeki vajina mukozasından karşılıklı ince flep dokular kaldırılır ve orta hatta kılcal dikiş yapılır , böylece 2 hafta sonra dikiş izleri silinir ve sonsuz zamanlı bekaret elde edilir.

Jinekolog Op. Dr. Turgay Karakaya
Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı
0212 227 5519 
0532 221 3007 
0542 215 7274 WhatsApp
İncirli Caddesi no:9/8 kat 2 Ceylan Apt. Bakırköy İstanbul ( Kemerburgaz Üniversitesi yanı , Kaymakamlığın az yukarısı, Bakırköy meydana çok yakınız )
Metrobüs : İncirli durağında inip kaymakamlığa doğru yürüyünüz,
Vapur : Bakırköyde inip meydana yürüyün.
Uçak : Atatürk havalimanına taxi ile 10 dak. ( İstanbul dışından gelen hastalar yarım saatte işlemini yaptırıp aynı gün geri uçabilirler )
Şehirlerarası Otobüs : Esenler otogarından metro ile 10 dak. )
www.Twitter.com/jinekologdr
www.Facebook.com/kurtajfiyatlari
Jin.op.dr.turgay.karakaya@gmail.com

3 yorum:

  1. Tecavüz Sonrası Kızlık Zarı Dikimi: Hocam bı kaç doktorla daha konuştum evlenmeden öncede görmek istiyoruz diyolar neden yanı işlem tamamlandıktan so ra bı kaç kontrolden sonra bitmıyo mu işlem
    13 01 2016, 13:20 - Tecavüz Sonrası Kızlık Zarı Dikimi: Ve ben sözden bı yardım daha ıstıyorum doğru doktoru nasıl seci cem lütfen yardımcı olun
    13 01 2016, 13:21 - Jin Op Dr Turgay Karakaya: Gerçek flep yöntemi kalıcı dikimde evlilik öncesi kontrol OLAMAZ
    13 01 2016, 13:22 - Jin Op Dr Turgay Karakaya: genelde geçici dikim yaparlar gidersiniz 10 gün sonra dikim iptal olur , evlilikten birkaç gün önce kontrol adı altında bir geçici dikim daha yaparlar
    13 01 2016, 13:24 - Tecavüz Sonrası Kızlık Zarı Dikimi: M k ile konuştum 1500 tl dedı kalıcı olduguda soyledım ama evlenmeden öncede görmek katıyoruz dedı
    13 01 2016, 13:25 - Jin Op Dr Turgay Karakaya: Evlilik öncesi yeniden gelip diktirecekseniz şu anda neden dikim yaptırasınız
    13 01 2016, 13:26 - Jin Op Dr Turgay Karakaya: Ben gerçek flep yapıyorum, 2 haftada iyileşir ve 10 sene sonra bile evlenseniz kan gelir.. son kontrol numarası bizde yok :)
    13 01 2016, 13:27 - Tecavüz Sonrası Kızlık Zarı Dikimi: Ben sıze gelme yı çok istiyorum ama günü bırlık hemen güdüp gelmem laIm
    13 01 2016, 13:27 - Tecavüz Sonrası Kızlık Zarı Dikimi: Ve istanbulu hıc bişekilde bıkmıyorum
    13 01 2016, 13:27 - Jin Op Dr Turgay Karakaya: Hava alanına 10 dakakayız 30 dakikada dikeriz aynen geri uçarsınız
    13 01 2016, 13:28 - Tecavüz Sonrası Kızlık Zarı Dikimi: Eskısehırdeyım
    13 01 2016, 13:28 - Jin Op Dr Turgay Karakaya: İndiğinizde arayın yardımcı oluruz
    13 01 2016, 13:28 - Tecavüz Sonrası Kızlık Zarı Dikimi: Hızlı trenle geldımde hangu durakta inmem gerekiyo
    13 01 2016, 13:28 - Jin Op Dr Turgay Karakaya: Hızlı tren - kadıköy - metrobüs ve yürüme mesafesi
    13 01 2016, 13:29 - Jin Op Dr Turgay Karakaya: Telefonla yönlendiririz
    13 01 2016, 13:29 - Jin Op Dr Turgay Karakaya: Trenden inince metrobüse binin ve incirli durağında inin
    13 01 2016, 13:30 - Jin Op Dr Turgay Karakaya: Sonra 5 dak yürüyün
    13 01 2016, 13:30 - Tecavüz Sonrası Kızlık Zarı Dikimi: Çok tesekkür ederim hocam hazıran da gelicem sıze
    13 01 2016, 13:30 - Jin Op Dr Turgay Karakaya: Ok
    13 01 2016, 13:44 - Tecavüz Sonrası Kızlık Zarı Dikimi: Hocam kızacaksınız çok soru soruyorum ama bı doktorla daha konuştum evlenmeden önce geliyosunuz esneklık payını alıyoruz tam kanama olması ıcın dıyo kafam çok karışık nolur yardım edın
    13 01 2016, 13:45 - Jin Op Dr Turgay Karakaya: Ehehe.. düşünün sonucu kendiniz bulacaksınız
    13 01 2016, 13:45 - Jin Op Dr Turgay Karakaya: Bakire bayanlar evlenmeden önce esneklik payı için jinekoloğa gider mi
    13 01 2016, 13:45 - Tecavüz Sonrası Kızlık Zarı Dikimi: Gıtmez
    13 01 2016, 13:47 - Jin Op Dr Turgay Karakaya: Son kontrole çağırmayan doktor çok nadirdir. Çünkü kalıcı flep çok hassas bir işlemdir, büyük ustalık gerektirir
    13 01 2016, 13:50 - Tecavüz Sonrası Kızlık Zarı Dikimi: Anladım hocam sağolun ben sıze geliyorum. Ama her ıhtımale karşı bn kendim istersem gelebılır mıyım sıze kontrole
    13 01 2016, 13:50 - Tecavüz Sonrası Kızlık Zarı Dikimi: Evlenmeden önce
    13 01 2016, 13:53 - Jin Op Dr Turgay Karakaya: Tabiki
    13 01 2016, 13:55 - Tecavüz Sonrası Kızlık Zarı Dikimi: Hıç bır sıkıntı çıkmaz demı hocam çok korkuyorum benum tacız dışında bı ilışkı yasamadım ameliyatta bununda etkisi var mı . Ve keson kanar demıı
    13 01 2016, 13:56 - Jin Op Dr Turgay Karakaya: Hiç merak etmeyin mükemmel olur
    13 01 2016, 13:56 - Tecavüz Sonrası Kızlık Zarı Dikimi: İlişki yasamak ve yaşamayan bugüne yapılan dikimde farkedıyomu
    13 01 2016, 13:59 - Jin Op Dr Turgay Karakaya: Hayır

    YanıtlaSil
  2. Kızlık Zarı: İyi aksamlar
    13 01 2016, 20:32 - Jin op dr turgay karakaya: Buyrun
    13 01 2016, 20:33 - Kızlık Zarı: Doktor bey rahatsiz ediyorum kusura bakmayin
    13 01 2016, 20:34 - Kızlık Zarı: Nummaranizi internet sayfasinndan temin ettim kizlik zar dikim ucretinni ogrenmek istiyorum yardimci olur musunuz

    YanıtlaSil
  3. Merhaba kızlık zarı yırtılması nasıl anlaşılır hocam
    27 04 2016, 15:00 - -: Randevu alacaktik
    27 04 2016, 15:05 - Jin Op Dr Turgay Karakaya: Buyrun
    27 04 2016, 15:06 - -: Yarın 2 3 gibi randevu alacaktım ama
    27 04 2016, 15:07 - -: Cevap verirmisiniz
    27 04 2016, 15:07 - -: Acill haber bekliyorum da
    27 04 2016, 15:08 - Jin Op Dr Turgay Karakaya: Yarın yer yok cuma var ?
    27 04 2016, 15:09 - -: Cuma kaçta olurrr
    27 04 2016, 15:09 - Jin Op Dr Turgay Karakaya: 14.30?
    27 04 2016, 15:09 - Jin Op Dr Turgay Karakaya: İsim ne yazalım
    27 04 2016, 15:09 - -: Bi saniyee
    27 04 2016, 15:09 - Jin Op Dr Turgay Karakaya: Ne işlem yapılacak
    27 04 2016, 15:09 - -: Test yapicalak
    27 04 2016, 15:12 - Jin Op Dr Turgay Karakaya: Ne testi
    27 04 2016, 15:12 - -: Kizlik testi
    27 04 2016, 15:12 - Jin Op Dr Turgay Karakaya: Ok
    27 04 2016, 15:12 - Jin Op Dr Turgay Karakaya: İsim
    27 04 2016, 15:13 - Jin Op Dr Turgay Karakaya: Bayan ismi
    27 04 2016, 15:18 - Jin Op Dr Turgay Karakaya: Ok yazdım
    27 04 2016, 15:18 - -: Tamamdir

    YanıtlaSil

Yasal Uyarı : Blogumuza yorum , soru ve dialog gönderirken bu içeriğin diğer ziyaretçiler tarafıncada okunabileceğini göz önünde bulundurarak isim , adres , telefon gibi size özel bilgiler girmekten kaçınınız. Yanlışlıkla gönderdiğiniz veya sonradan vazgeçtiğiniz içeriklerinizi sildirmek için bizi arayınız. Ayrıntılar için " Site kullanım kuralları ve Yasal uyarılar" bölümüne bakınız.